۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۶۹۵۵۶
سردار رادان با تاکید بر اینکه باید بر مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه اشراف اطلاعاتی داشته باشیم، گفت: باید از مسائل شناخت و برای برنامه عملیات روانی دشمن برنامه داشته باشیم.
کد خبر: ۳۰۵۲۱

باید بتوانیم در مقابل تهدیدات ایستادگی کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا صبح امروز (سه‌شنبه) در بیست و پنجمین گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی فراجا با بیان اینکه باید از مسائل شناخت و برای برنامه عملیات روانی دشمن برنامه داشته باشیم، اظهار داشت: شعار یک نفر یک دوربین اما یک جهان و یک نفر یک میکروفن یک جهان را در دستور کار قرار دهید.

سردار رادان با تاکید بر اینکه باید انسجام‌بخشی داشته باشیم، گفت: باید با انسجام‌بخشی رسانه‌ای و فضای مجاری بتوانیم بین قدرت نرم و قدرت سخت سازمان تعادل ایجاد کنیم و بتوانیم در مقابل تهدیدات ایستادگی کنیم؛ اگر امروز بتوانیم بر مسائل اجتماعی و فرهنگی اشراف اطلاعاتی داشته باشیم قطعا می‎توانیم در حوزه‌های مختلف پیشگیری کنیم.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه افکار سنجی تاثیر بر افکار عمومی و توجه به عملیات روانی از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: اگر بتوانیم اشراف داشته باشیم و شبکه سازی کنیم موفق خواهیم بود و این امر در احساس امنیت اثر گذار خواهد بود.

پایان پیام/ دفاع پرس

 
برچسب ها: سردار احمدرضا رادان دشمن تهدید
ارسال نظر
افشار
۱۰:۰۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام امیدوارم کشورم همیشه آرام و سربلند باشه
آخرین اخبار