۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۶۴۶۳
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی ایلام با بیان اینکه سطح زیر کشت کلزا در ایلام سه هزار هکتار است، بیان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوا پیش بینی می‌کنیم پنج هزار و ۵۰۰ تن دانه روغنی کلزا از مزارع استان برداشت شود.
کد خبر: ۳۰۵۲۸

۱۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام برداشت شد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سعید شریفی  با اشاره به اینکه برداشت گندم از اردیبهشت ماه در استان ایلام آغاز شده است، تاکید کرد: سطح زیر کشت گندم در استان حدود ۱۵۰ هزار هکتار شامل ۹۲ هزار هکتار دیم و ۵۸ هزار هکتار آبی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فصل برداشت تا کنون ۱۰۰ هزار تن گندم برداشت شده است، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی پیش بینی می‌کنیم که بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

مدیرکل غله استان ایلام با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم و کلزا آماده‌سازی شده‌ است، گفت: برای جمع‌آوری و خرید محصول تولیدی کشاورزان با همکاری تعاون روستایی، و جهاد کشاورزی ۱۵ مرکز خرید گندم و ۲۳ مرکز مباشر محصول کلزا و گندم پیش بینی شده است.

شریفی با بیان اینکه سطح زیر کشت کلزا در ایلام سه هزار هکتار است، بیان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوا پیش بینی می‌کنیم پنج هزار و ۵۰۰ تن دانه روغنی کلزا از مزارع استان برداشت شود.

برچسب ها: #خرید تضمینی گندم #ایلام #سعید شریفی #شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام
ارسال نظر
آخرین اخبار