۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۱۴۹۲۶۰
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اجرای حکم دادگاه حبیب اسیود مشهور به چعب گفت: تروریست یاد شده یکی از مشهورترین و بی پرواترین جنایتکارانی بود که از کشتن مردم بی گناه کشورمان ابایی نداشت. او طبق اظهارات خود به این قتل‌ها افتخار می کرد.
کد خبر: ۳۰۵۳۲

سخنگوی قوه‌قضائیه: اسیود از کشتن مردم ابایی نداشت/ او به این قتل‌ها افتخار می‌کرد / در پرونده او ردپای سرویس‌های آمریکایی کاملا هویدا است / قوه قضاییه هیچ تعارفی با جنایتکاران ندارد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مسعود ستایشی در نشست خبری امروزسخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اجرای حکم دادگاه حبیب اسیود مشهور به چعب گفت: تروریست یاد شده یکی از مشهورترین و بی پرواترین جنایتکارانی بود که از کشتن مردم بی گناه کشورمان ابایی نداشت. او طبق اظهارات خود به این قتل‌ها افتخار می کرد. اگر این تروریست بین المللی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت نمی شد همچنان مشغول ادامه جنایت های خود بود.

وی افزود: در پرونده او رد پای سرویس‌های امریکایی کاملا هویدا است. همین مربیان در پشت تریبون‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود،  جنتلمن شده و دم از پایمال شدن حقوق انسان می زنند اما از دیدگاه تروریست سازان اگر هزاران زن و مرد بی گناه به خاک و خون بیفتند هیچ صدایی مبنی بر مقابله با آنها  بلند نمی‌کنند. اما اگر همین تروریست بازداشت شده و جانش ستانده شوند با اشک تمساح ریختن بر قاتل سعی در مظلوم نمایی و چهره پلید و تاریک وی دارند.

ستایشی تصریح کرد: علی رغم اتهامات نامبرده و اشکار بودن مستندات اما بلافاصله بعد از بازداشت توسط نیروهای خاص قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان، روال قانونی برای او تعطیل نشد. او پس از انجام تحقیقات از کلیه قوانین دادرسی و حق دفاع و برخورداری از وکیل برخوردار بود. سرانجام حکم قانونی صادر و اجرا شد. اجرای این حکم نشان می‌دهد هیچ جنایتکاری اعم از خرد و کلان در امان نیست و قوه قضاییه هیچ تعارفی با جنایتکاران ندارد.

ستایشی در ادامه  «سوء قصد ناجوانمردانه به شهید آیت الله سلیمانی و چند شهید دیگر فراجا در سیستان و بلوچستان و اهواز  را محکوم کرد» و گفت: قوه قضاییه نمی گذارد خون پاک این شهیدان پایمال شود.

/ایسنا

ارسال نظر
آخرین اخبار