۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۷۴۲۹۶
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هیچ کشور نمی‌تواند توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهد و ما اجازه نخواهیم داد که در زمینه امکانات و تجهیزات نظامی دیگران برای ما تصمیم بگیرند و ما خودمان در این عرصه تصمیم‌گیر هستیم.
کد خبر: ۳۰۷۰۹

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه: توانمندی موشکی ایران «قابل مذاکره» نیست

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر شنبه در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور و سپاه پاسداران از سال‌های دفاع مقدس که با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است تا به امروز به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی به کشوری حمله نکرده است افزود: ما همواره در حال دفاع بودیم و این موضوع تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است و ایستادگی و مقاومت ملت ایران نیز در راستای دفاع از کشور بوده است.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان داشت: نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیشرفت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله موشکی، پهبادی و پدافندی را در معرض دیده مردم قرار داده است که نتیجه تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح بوده و نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد. کشورهایی که دارای اقتدار نظامی برتری هستند در جهان حرف اول را می‌زنند و امروز جنگ اراده هاست که باید توان بازدارنگی و دفاعی خود را تقویت کنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه دارای تجهیزات نظامی است؛ اما نگاه خدا باور و خدا محوری در امور دارد و اگر این خدا باوری وجود نداشته باشد پیشرفت‌ها و موفقیت حاصل نخواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست اظهار داشت: هیچ کشور نمی‌تواند توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهد و ما اجازه نخواهیم داد که در زمینه امکانات و تجهیزات نظامی دیگران برای ما تصمیم بگیرند و ما خودمان در این عرصه تصمیم‌گیر هستیم و دشمنان حق دخالت در سرنوشت کشور را ندارند.

/مشرق

ارسال نظر
آخرین اخبار