۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۵۲۲۴۲
در این دیدار محمد کریم شکوهی نیا رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان ضمن بیان فرآیند و نحوه تشکیل صندوق ذخیره بسیجیان و هدف از تشکیل آن به بیان خدماتی که می تواند به بسیجیان ارائه نماید پرداخت.
کد خبر: ۳۰۷۷۶

دیدار مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان با فرمانده سپاه قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار موحد فرمانده محترم سپاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) استان قم ضمن استقبال از ایجاد زمینه های لازم به منظور بهرمندی هرچه بیشتر بسیجیان این استان دستواتی را جهت بیان و تشریح خدمات صندوق در جلسه فرمانده های حوزه ها، جلسه شورای فرماند هان و همچنین رفع موانع و مشکلات دراین زمینه صادر نمودند.

مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان در سفر به استان قم و حضور در سپاه حضرت علی ابن ابیطالب ضمن بازدید از دفتر نمایندگی صندوق در استان قم و جلساتی را با مسئولین معاونت سرمایه انسانی بسیج استان و مسئو لین سرمایه انسانی نواحی استان قم برگزار کرد در این جلسه ضمن بررسی نحوه اطلاع رسانی مناسب به بسیجیان جهت بهرمندی هرچه بیشتر از خدمات و ظرفیت های صندوق بر رفع موانع و مشکلات تاکید شد.

بازدید مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان از یکی از کارگاه های کارآفرینی استان قمرئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان از کارگاه کار آفرینی که با کمک تسهیلات صندوق دریکی از روستاهای شهرستان قم ایجاد و راه اندازی شده بازدید به عمل آورد.

این کارگاه علاوه بر وام گیرنده (سرپرست کارگاه) به صورت تمام وقت برای دو نفر و به صورت پاره وقت 3 نفر اشتغالزایی نموده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان ضمن بازدید از اردوگاه ولایت قم و برگزاری جلسه با مدیر محترم اردوگاه شرایط و نحوه بهرمندی بسیجیان عضو صندوق از ظرفیت های این اردوگاه مورد بررسی و توافق قرارگرفت.

برچسب ها: صندوق ذخیره بسیجیان بسیج استان قم
ارسال نظر
آخرین اخبار