۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۱۴۳۲۳۳
جلسه بررسی وضعیت توزیع و اختصاص آب در کانال fc5 و fc4و کانال محمدیه و کانال نواب در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار گردید.
کد خبر: ۳۰۷۹۶

اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشایی آب سد کرج /برای حفظ ریه تنفسی تهران اقدام موثر انجام گردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جلسه بررسی پساب تصفیه خانه ها و وضعیت توزیع آب با حضور حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهریار ،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ، مدیران جهادکشاورزی ، معاونین فرمانداران ،مسئولین آب منطقه ای استان ، سرپرست تعاون روستایی استان تهران و مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره تعاونی کانال محمدیه در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار گردید.

با توجه به مطالبه و پیگیری ها از وزارت نیرو و جلو گیری از هدر رفتن پساب تولیدی تصفیه خانه ها که منجر به تعیین متولی و درصد سهمیه برای مصارف صنایع ، کشاورزی ، آبخوان و آبیاری فضای سبز شهری گردید. حسین حق وردی ضمن تاکید بر تخصیص عادلانه پساب به کشاورزان از مسئولان آب منطقه ای استان تهران خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشایی آب سد کرج جهت آبیاری باغات شهرستان های ملارد ، شهریار و قدس که از کانال fc4 و fc5 آبیاری می شوند ،گردید .

نماینده مردم در ادامه بیان داشتن در صورت عدم تحقق این امر باغاتی که تنها از آب رودخانه کرج آبیاری می شوند، از بین خواهند رفت و می بايست برای حفظ این سرمایه ملی که ریه تنفسی تهران نیز می باشد اقدام موثرانجام گردد.

برچسب ها: نماینده مردم شهریار قدس و ملارد حق وردی نماینده مجلس #سازمان جهاد کشاورزی #محیط زیست
ارسال نظر
آخرین اخبار