۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۲۴۷۹۴
نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: متاسفانه امروز مرغ از سفره مردم پریده است و شرایط اقتصادی آن‌ها به ویژه در تامین کالا‌های اساسی بسیار بد است و این در حالی است که مرغ مربوط به سفره افراد محروم و طبقه متوسط است و اگر قرار باشد از سفره آن‌ها بپرد چه کالایی را به جای آن جایگزین کرد.
کد خبر: ۳۰۹۵۲

شرایط اقتصادی در تامین کالاهای اساسی بسیار بد است/ دولت باید به این موضوع ورود پیدا کند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدحسن آصفری در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: متاسفانه گوشت مرغ در شهرها کمیاب شده یا با قیمت های بسیار بالا عرضه می شود که می طلبد وزارت جهاد کشاورزی تکیلف این موضوع را روشن کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در گذشته رئیس سازمان دامپزشکی کشور بوده است اگر واقعا برنامه ای برای اداره این وزارتخانه دارد هرچه سریع تر تکلیف نحوه عرضه مرغ را روشن کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز مرغ از سفره مردم پریده است و شرایط اقتصادی آن ها به ویژه در تامین کالاهای اساسی بسیار بد است و این در حالی است که مرغ مربوط به سفره افراد محروم و طبقه متوسط است و اگر قرار باشد از سفره آن ها بپرد چه کالایی را به جای آن جایگزین کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر اینکه دولت باید به این موضوع ورود پیدا کند با اشاره به بازدیدهای میدانی خود درهفته سرکشی به حوزه انتخابیه ، خاطرنشان کرد: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی باید هرچه سریع تر تکلیف عرضه مرغ که روز به روز قیمت آن بالاتر می رود و حتی صحبت هایی در مورد افزایش قیمت احتمالی آن تا بالای ۱۰۰ هزار تومان نیز شنیده می شود را روشن کند.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به وی یادآور شد: مردم در این زمینه مراجعاتی نیز به ما داشتند بنابراین از رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست درخواست می کنیم که در رابطه با این موضوع جلسه ای برگزار کرده و تعیین تکلیف کند.

وی در ادامه از کمیسیون اقتصادی مجلس نیز خواست که در رابطه با وضعیت صف های نان نیز جلسه ای تشکیل داده و این موضوع را نیز به سرعت تعیین تکلیف کنند.

برچسب ها: #محمد حسن آصفری #علی نیکزاد #کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی #تنظیم بازار مرغ
ارسال نظر
آخرین اخبار