به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران گفت: در عصر کنونی ارتباطات، نکته حائز اهمیت زمامداری روابطعمومی در میان اضلاع مثلث ارتباطات است. زیرا که تولید محتوا توسط روابطعمومی انجام میشود و رسانههای بدون محتوا، آن هم محتوای مناسب و بهنگام، جایی برای رشد و تثبیت جایگاه نخواهند یافت.
دکتر منصور شیخ الاسلامی افزود: ابتکار عمل با اهرم تولید محتوا در اختیار روابطعمومی است و این یعنی مسئولیت روابطعمومی، مسئولیتی خطیر و بسیار مهم است چرا که از یک طرف پاسخگوی سازمان و از طرف دیگر پاسخگوی مستقیم به مشتریان و مردم است.
وی خاطرنشان کرد: روابطعمومی در واقع مسئول صحت اخبار و محتوای تولیدی است و تولید محتوا ضمن رعایت چارچوبها و سیاستها باید خلاقانه، امیدآفرین، اخلاقمدار، اندیشهمحور، پویا و متناسب با باورهای ملی و مذهبی ایرانیان عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.