۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۷۴۵۰۵
دبیر شورای انتخاب آثار تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام کرد: جدول اجراهای تماشاخانه ایرانشهر بر اساس تعهدات مدیریت پیشین و همچنین درخواست‌های تازه گروه‌های تئاتری برای اجرا در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و بسته شده است.
کد خبر: ۳۱۲۱۹

ایرانشهر درخواست اجرا در سال جاری نمی‌پذیرد/ تکمیل ظرفیت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، توحید معصومی دبیر شورای انتخاب آثار تماشاخانه ایرانشهر، درباره تکمیل ظرفیت اجرا‌ها در سال جدید عنوان کرد: جدول اجرا‌های این تماشاخانه بسته شده است و برای سال ۱۴۰۲ هیچ درخواست جدیدی پذیرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: جدول اجرا‌های تماشاخانه ایرانشهر بر اساس تعهدات مدیریت پیشین و همچنین درخواست‌های تازه گروه‌های تئاتری برای اجرا در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و بسته شده است. بر همین اساس تماشاخانه ایرانشهر برای اجرا در سال ۱۴۰۲ نمی‌تواند پذیرای درخواست‌های جدیدی از سوی گروه‌های محترم باشد.

معاون هنری و هماهنگی تماشاخانه ایرانشهر در پایان یادآور شد: بسیاری از گروه‌های محترم نیز در لیست رزرو جدول اجرا‌های سال ۱۴۰۲ قرار گرفته‌اند؛ که این عزیزان یا در صورت انصراف گروه‌های اصلی جدول، جایگزین آن‌ها خواهند شد و یا در اولویت انتخاب برای اجرا در سال ۱۴۰۳ قرار خواهند گرفت.

/مهر

برچسب ها: تماشاخانه ایرانشهر ایرانشهر هنرهای نمایشی تئاتر
ارسال نظر
آخرین اخبار