۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۰۷۱۷
فیروزی پوربادی گفت: نیاز است که همه دستگاه‌ها وارد عمل شده و در این زمینه نقش بانک مرکزی، شبکه بانکی و به ویژه بانک مسکن در زمینه تسهیلات باید بیشتر باشد.
کد خبر: ۳۱۲۲

رحمت‌الله فیروزی پوربادی؛ نماینده نطنز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خطوط در رابطه با افزایش قیمت مسکن و رکود در این بازار گفت: افزایش سرسام‌آور قیمت زمین و مسکن مشکلات زیادی را در کشور بوجود آورده به نحوی که اصلی‌ترین دغدغه مردم تامین مسکن است.

مشکل ازدواج جوانان رفع نخواهد شد تا مسائل زیرساختی حل نشود!

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تامین مسکن برای مردم به ویژه افرادی که به تازگی تشکیل زندگی داده اند به یک رویا تبدیل شده است درست است که مسئولین جوانان را به ازدواج تشویق می کنند، ولی تا زمانی که مسائل زیرساختی حل نشود قطعا سایر مشکلات اجتماعی مثل ازدواج جوانان رفع نخواهد شد.

فیروزی تصریح کرد: چنانچه دولت بتواند قوانین تصویب شده مجلس اعم از قانون مالیات بر خانه‌های خالی و قانون جهش تولید و تامین مسکن را به خوبی اجرا کند، عرضه خانه به بازار اجاره و معاملات را افزایش یافته و به واسطه آن قیمت‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

همکاری دولت و مجلس برای رفع مشکل مسکن

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید در کنار یکدیگر مشکل مسکن در کشور را حل کنند افزود: افزایش عرضه مسکن افزایش تقاضا را به همراه داشته و تاثیرات مثبتی بر بازار خواهد گذاشت بنابراین امیدوارم که عرضه گسترده مسکن در تمامی استان‌های کشور بتواند شرایط مناسبتری را برای مردم رقم بزند.

ضرورت ورود همه دستگاه ها برای رفع مشکل مسکن

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب قانون جدید برای ساخت یک میلیون مسکن در سال که دولت قول اجرایی شدن آن را به مردم و مجلس داده است، ولی نیاز است که همه دستگاه‌ها وارد عمل شده و در این زمینه نقش بانک مرکزی، شبکه بانکی و به ویژه بانک مسکن در زمینه تسهیلات باید بیشتر باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان بیان کرد: مجلس پیگیر اجرایی شدن قوانین مصوب خود در حوزه است که اگر دولت این قوانین را به خوبی اجرا کند قطعا از آشفتگی و دلال‌بازی که در حوزه مسکن داریم کاسته می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
آخرین اخبار