۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۶۴۲۱۳
شنیده ها حاکی از آن است که وزیر جدید صمت بدون هماهنگی با دولت و نهادهای نظارتی اقدام به برکناری رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران کرده است.
کد خبر: ۳۱۲۲۲

تغییرات چکشی وزیر صمت از ایمیدرو تا ایران‌خودرو در دستور کار قرار گرفت!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بر اساس شنیده‌ها، عباس علی‌آبادی اراکی پس از آنکه دیروز دوشنبه نوزدهم تیرماه، بابک احمدی، یکی از کارمندان مپنا را به‌‌عنوان رئیس ایدرو انتخاب کرد، با برکناری امیر خرمی‌شاد از ریاست ایمیدرو، برای یکی دیگر از کارمندان مپنا حکم زده و او را به عنوان رئیس ایمیدرو به منصوب کرده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که محمدرضا موثقی‌نیا، از کارمندان پیشین مپنا و رئیس کنونی هیات مدیره آلومینیوم المهدی به عنوان رئیس جدید ایمیدرو انتخاب شده است.
بر اساس شنیده‌ها تغییرات دیگری از جمله برکناری مدیرعامل ایران‌خودرو در دستور کار قرار گرفته که به‌زودی صورت خواهد گرفت.لیست ۱۵ نفرهِ تغییراتِ وزارت صمت منتظر استعلام
شنیده می‌‌شود وزیر جدید صمت لیستی از تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه را تهیه و افراد مد نظر خود را به مراجع ذیصلاح برای استعلام‌های مورد نیاز ارسال کرده است.
بر اساس شنیده‌ها این لیست شامل ۱۵ تا ۲۰ تغییر در سطوح اول مدیریتی در این وزارتخانه است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم منتسب به سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر پیشین صمت در راس تغییرات قرار دارند.
بر اساس شنیده‌ها رؤسای ایدرو، شهرک‌های صنعتی، بانک صنعت و معدن و معاونت‌هایی چون حمل و نقل، پارلمانی و حقوقی، امور معادن، صنایع عمومی و مدیر روابط عمومی از تغییرات ستادی مورد نظر عباس علی‌آبادی‌اراکی هستند.

برچسب ها: عباس علی آبادی #وزارت صمت انتصابات
ارسال نظر
هادی اقا
۲۰:۴۳ - ۲۰ تير ۱۴۰۲
خیلی کار خوبی کرده
آخرین اخبار