۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۷۹۳۷۰
وزیر فرهنگ بیان کرد؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سعی داریم با همکاری گرفتن از ارگان‌های مختلف مشکل بودجه برای ساخت برنامه‌های مختلف را برطرف کنیم.
کد خبر: ۳۱۳۲۲

مشکلات بودجه را برطرف می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدمهدی اسماعیلی افزود: یکی از کارهای اخیری که در حال آماده سازی هستیم، حمایت مشترک وزارت ارشاد، بنیاد شهید و سازمان صدا و سیما از هنرمندان است و می خواهیم با این مشارکت ها پرداخت هزینه های بالای مربوط به فیلمسازی را تسهیل کنیم.

وی گفت: قرار است فضای کاری لازم را بیشتر در حوزه فعالیت های سینمایی فراهم کنیم، نشست ها و گردهمایی های مشترک فیلمسازان و هنرمندان به ایجاد ذهنیت مشترک و تفاهم جمعی و خلق آثار باکیفیت کمک می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: از سال گذشته سیاست های حمایتی از فعالان عرصه سینما به خصوص سینمای دفاع مقدس را بطور جدی آغاز کردیم ، نه تنها وزارت فرهنگ ارشاد بلکه با مجموعه دستگاه هایی که می توانند حمایت کنند همراهی و همفکری می کنیم تا با یکدیگر بتوانیم حامی مشترکی باشیم.

اسماعیلی ضمن اشاره به نزدیک شدن به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام راحل جایگاه و تراز بالایی را برای فرهنگ و هنر ایران بعد از انقلاب اسلامی ترسیم کردند ما هنوز با آن تراز فاصله زیادی داریم، سعی داریم در برنامه های کیفی به دنبال کاهش این فاصله باشیم چون منشور اصلی کار ما پیام امام به اهالی هنر و هنر انقلابی در اواخر عمر شریف ایشان یعنی اواخر شهریور سال 1367 است.

پایان پیام/ صدا و سیما

برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی بودجه ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار