۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۱۴۱۲۱۱
دوره پانزدهم نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با رویکرد ایجاد فضای جذاب برای مخاطبین و فعالین حوزه های مرتبط با صنعت مالی جهت آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۴۲۷

افتتاح نمایشگاه بانک، بیمه و بورس تا 2 روز دیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یکی از بزرگترین نمایشگاه ها و رویدادهایی است که در سالهای اخیر در ایران برگزار میشود. 

هدف از این نمایشگاه توانمندسازی شرکت های داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه است. به همین دلیل تعداد زیادی از این شرکت ها سالانه در ایران گردم هم می آیند. این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای شرکتها محسوب میشود زیرا میتوانند از این طریق دستاوردها و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

باتوجه به اینکه در این نوع نمایشگاه ها احتمال حضور متخصصان و کارآفرینان زیاد است، شرکت ها سعی میکنند با ایجاد یک فضای رقابتی بهترین ویژگی های دستاوردهای خود را معرفی کنند تا از این طریق بتوانند مسیر رشد و موفقیت خود را در این عرصه رقم میزنند.

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی( بانک، بیمه و بورس) در روز سه‌شنبه 16 خردادماه افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا تاریخ 19 خردادماه ادامه دارد.

محل برگزاری این رویداد، نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 021.74501000 تماس حاصل نمایید.

برچسب ها: نمایشگاه نمایشگاه صنعت مالی بانک و بیمه مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی
ارسال نظر
آخرین اخبار