۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۳۳۵۶۲۳
در مراسم تودیع رئیس پیشین ایمیدرو عنوان شد؛
وزیر صمت در مراسم تودیع رئیس پیشین ایمیدرو و معرفی سرپرست این سازمان عنوان کرده که فولاد مبارکه نیروگاهی نیمه کاره را زیر قیمت از مپنا خریداری کرده اما اقدام مناسبی در جهت پیشرفت آن انجام نداده است.
کد خبر: ۳۱۴۹۱
جابجایی مدیران شرکت‌های مس، مبارکه، گلگهر، ایران‌خودرو و سایپا
 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شنیده می‌شود وزیر صمت صبح یکشنبه ۲۴ تیرماه در مراسم تودیع رئیس پیشین ایمیدرو و معرفی سرپرست این سازمان حاضر شده و در سخنرانی خود حمله شدیدی به فولاد مبارکه کرده است.
بر اساس شنیده‌ها، عباس علی‌آبادی‌اراکی، در این مراسم عنوان کرده که فولاد مبارکه نیروگاهی نیمه کاره را زیر قیمت از مپنا خریداری کرده اما اقدام مناسبی در جهت پیشرفت آن انجام نداده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که او گفته مجبور شده است تا این نیروگاه را به‌دلیل کمبود مالیِ مپنا به فولاد مبارکه بفروشد.
بر اساس شنیده‌ها در مراسم تودیع و معارفه ایمیدرو همه مدیران شرکت‌های معدنی و صنایع وابسته حضور داشته‌اند اما از مدیرانِ عامل فولاد مبارکه و گل‌گهر دعوت نکرده و این دو از از غایبانِ بزرگ جلسه بوده‌اند.
شنیده شده که وزیرِ صمت حتی از مدیرانِ تشکل‌های معدنی و صنایع معدنی در این جلسه دعوتی به‌عمل نیاورده است.
بر اساس شنیده‌ها علی‌آبادی‌اراکی گفته است که هدف او از عزل و نصب‌های صورت گرفته، برکناری مدیران نبوده و قصد دارد مدیران عزل شده را در شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی به‌کار گیرد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر صمت بزودی مدیران عاملِ شرکت‌های مس، مبارکه، گلگهر، ایران‌خودرو و سایپا را نیز جابجا خواهد کرد.
بر اساس شنیده‌ها وزیرصمت بزودی امیرخرمی‌شاد و اردشیر سعدمحمدی را راهی دو شرکت بزرگ مس و فولاد مبارکه خواهد کرد.
برچسب ها: #وزارت صمت وزیر صمت فولاد مبارکه سایپا #ایران خودرو
ارسال نظر
آخرین اخبار