۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۲۷۲۰۴
رئیس کمیسون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:
رییس کمیسون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی هوشمندی لازم را دارد که خود را با نظام قانونی کشور منطبق کند و سرمایه‌های مردم را به سمت تولید ببرد، لذا باید کاری کرد تا رفتار بانک‌های خصوصی قانونی شود.
کد خبر: ۳۱۵۱۸

رفتار بانک‌های خصوصی باید قانونی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در پاسخ به این سوال که با توجه به بی‌نتیجه بودن سالها پیگیری عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های خصوصی، بهتر نیست که به مردم اعلام شود که در این بانک‌ها سپرده‌گذاری انجام ندهند افزود: نمی‌توان این کار را انجام داد چرا که این کار پاک کردن صورت مساله است، لذا باید کاری کرد تا رفتار بانک‌های خصوصی قانونی شود.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی هوشمندی لازم را دارد که خود را با نظام قانونی کشور منطبق کند و سرمایه‌های مردم را به سمت تولید ببرد لذا بانک‌ها ناگزیر برای حفظ امنیت سرمایه خود در همه بخشها از جمله خدمات، کشاورزی و صنعت باید به سمت مسیر تولید پیش بروند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع خبرنگاران گفت:برای نخستین بار در کشور از شهرک صنعتی- صنفی غیر دولتی پروفیل کاران مشهد بهره برداری شد.

پژمانفر افزود: این اقدام با توجه به ظرفیتی که در حوزه صنایع خرد در کشور وجود دارد یک اقدام ضروری است چرا که بیش از ۴۰ درصد صنایع ما در کشور، از نوع خرد است و این مهم اقتضا می‌کند که حمایتهای بیشتری از آنها انجام گیرد تا در کنار یکدیگر در قالب شهرک‌های صنعتی بتوانند صرفه اقتصادی بیشتری برای تولیدات خود به وجود آورند و ارزش آفرینی آنها را بیشتر کنند.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این شهرک صنعتی - صنفی مقداری مشکلات قانونی و اجرایی داشت که همه آنها بر طرف شد و تلاشمان این است که این موضوع از طریق کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در دستور کار قرار گیرد تا بتوان این کار را در کشور به صورت گسترده عملیاتی کرد./ ایرنا

برچسب ها: بانک خصوصی شبکه بانکی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار