۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۴۴۰۱
اجرای محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه با حاشیه‌های بسیاری همراه بود که قضاوت‌های متفاوتی هم در پی داشت.
کد خبر: ۳۱۵۸۰

کنسرت محسن ابراهیم‌زاده باز هم حاشیه‌ساز شد/ 30 نفر پولشان را پس گرفتند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن ابراهیم‌زاده 9 ماه از صحنه دور بود و علت این دوری هم از سوی اطرافیان این خواننده، بیماری حنجره بیان شد. در سال جدید او به صحنه بازگشت تا اجراهایش را آغاز کند.
ابراهیم‌زاده در سال‌های گذشته هم با لو رفتن پلی‌بک بودن کنسرتش در یکی از اجراها، مورد هجمه قرار گرفت. ماجرا مربوط به یکی از اجراهای این خواننده در سال 1400 بود که زمان ورود به صحنه مشغول خواندن است و در حینی که راه می‌رود، زمین می‌خورد و زمین خوردنِ او هیچ تاثیری در کیفیت صدایش ندارد! این یعنی کنسرت او پلی بک بوده است.

ابراهیم‌زاده جمعه شب در ارومیه روی صحنه رفت و حاشیه دیگری در اجرایش به بار آورد. ویدیویی از اجرای او در ارومیه منتشر شده که نشان می‌دهد این خواننده نه به خواندنش مسلط است و نه خیلی اوضاعِ جسمی مناسبی دارد!

البته که ویدیوهای دیگری از این اجرا منتشر شده که هر ویدئو روایتی متفاوت از این ماجرا دارد. برخی می‌گوید اجراها نیمه تمام مانده، برخی می‌گویند مردم اعتراض‌های شدیدی داشته‌اند، برخی هم اوضاع را خیلی وحشتناک توصیف نمی‌کنند! برخی هم مسائلی درباره محسن ابراهیم‌زاده مطرح کرده‌اند.

لغو پروازها کنسرت ابراهیم‌زاده را به حاشیه کشاند

سراغ علیرضا نوروزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی رفتیم تا ماجرا را از زبان او جویا شویم.

نوروزی ماجرای کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را اینگونه شرح می‌دهد: «متاسفانه این روزها اوضاعِ پروازها به سمت ارومیه بسیار اسفبار است. هر روز پروازها کنسل می‌شوند. این بنده خدا(ابراهیم‌زاده) پروازش به سمت ارومیه برای صبح اول وقت بوده که لغو شده است. قرار می‌شود که برای ظهر پرواز تهیه کنند؛ اما به دلیل اینکه ریسک کار بالا بوده و خواننده حتما باید غروب آن روز در ارومیه باشد، در نهایت تصمیم می‌گیرد که با ماشین شخصی به سمت ارومیه بیاید. محسن ابراهیم‌زاده 12 ساعت رانندگی می‌کند تا به ارومیه برسد.

وقتی می‌رسد به شدت خسته و بدحال بوده است. در چشمانش قطره می‌اندازد که خستگی‌اش مشخص نشود. او همه این دشواری‌ها را به جان می‌خرد تا مردمی که برای کنسرتش بلیت تهیه کرده‌اند را تنها نگذارد. بالاخره ساعتِ 18 و 15 دقیقه به ارومیه می‌رسد. اجرای اول با نیم ساعت تاخیر شروع می‌شود تا آقای ابراهیم‌زاده کمی استراحت کند.

وسط برنامه هم از مردم عذرخواهی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه به ارومیه رسیده است. اجرای اول را تمام می‌کند و برای اجرای دوم سرم وصل می‌کنند و آمپول می‌زند. دو آهنگ که اجرا می‌کند، می‌بیند که وضعیتش خراب است و در حال بالاآوردن است. در حین اجرای دوم چند باری برای استراحت به پشت صحنه می‌رود. از مردم عذرخواهی می‌کند و از مردم می‌خواهد که اگر امکان دارد پلی‌بک بخواند. چند نفری اعتراض می‌کنند. رئیس امور هنری ارشاد که در سالن حاضر بوده روی صحنه می‌رود و می‌گوید که هر کسی اجرا را نمی‌پسندد، می‌تواند برود و در روزهای آینده با ارائه بلیتش، پولش را پس بگیرد.

ما از امروز مسئول برگزاری کنسرت را مجاب کردیم که بیاید و در اداره ارشاد مستقر شود و پول مردم را پس بدهد. امروز در کل 13 نفر آمدند و پولشان را پس گرفتند.

برخی شایعه کرده‌اند که ابراهیم‌زاده نوشیدنی الکلی مصرف کرده؛ آیا کسی که این شرایط را داشته باشد می‌تواند 12 ساعت رانندگی کند و به ارومیه برسد. اینجا هم که رسیده بلافاصله روی صحنه آمده رفته است؛ پس کجا می‌توانسته این‌کار را کند! بقیه‌اش دیگر بحث قضاوت و وجدانِ آدم‌هاست که نباید نادانسته به کسی تهمت زد.

تاکید می‌کنم که آقای ابراهیم زاده هر دو سانس را به طور کامل اجرا کرد؛ حتی سانس دوم قرار بوده که یک ساعت و نیم طول بکشد که به خاطر استراحت‌هایِ خواننده 2 ساعت و نیم طول کشیده است.

کارشناس موسیقی ما و نفرات حراست در سالن بوده‌اند و بر روند برگزاری این کنسرت نظارت داشته‌اند. در نهایت هم می‌گویم که هر کسی معترض است تا روز دوشنبه 22 خرداد 1402 می‌تواند به اداره ارشاد ارومیه مراجعه کند و پولش را پس بگیرد.»

هر کسی ناراضی بود پولش را پس دادیم

احسان صوفی‌زاده برگزار کننده کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه بوده است. او هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم توضیحاتی را ارائه می‌کند که در ادامه می‌خوانید: «ما از قبل برای همه اعضای گروه بلیت پرواز به سمت ارومیه را تهیه کرده بودیم که متاسفانه پرواز به تاخیر می‌خورد. در نهایت هم آقای ابراهیم‌زاده با ماشین خودش به سمت ارومیه حرکت می‌کند. 10 دقیقه مانده به اجرا رسید. استرس داشت. سانس اول با هزار مصیبت خواند. سانس دوم هم به طور کامل اجرا شد. کارشناس موسیقی ارشاد و مسئولان حراستِ ارشاد در سالن بودند و خوشان وقتی وضعیت خستگی ابراهیم‌زاده را دیدند، اجازه دادند که اجرا با نیم ساعت تاخیر شروع شود. حدود 30 نفری در حین اجرا اعتراض داشتند و می‌خواستند بروند که ما لیست این نفرات را گرفتیم و پول آنها را دادیم.»

گویا نام محسن ابراهیم‌زاده و حاشیه، به هم گره خورده است. باید دید که بالاخره این خواننده پس از مدت‌ها اُفت و دوری از روزهای اوجش، می‌تواند از این حاشیه‌ها به سلامت عبور کند یا خیر.

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: کنسرت‌ لغو کنسرت کنسرت زنده برگزاری کنسرت خواننده حاشیه
ارسال نظر
آخرین اخبار