۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۵۰۷۳۰۴
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کشور با حضور شرکت‌های گروه بهمن، گروه ماموت، گروه آرین، گروه زامیاد، ایران خودرو، شایان دیزل، آمیکو، پادرا، سانیار موتور، نیکران موتور، کاسپین و برخی از شرکت‌های خودروسازی از امروز 23 خرداد در استان فارس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۱۶۲۱

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز افتتاح شد+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی‌رضا عاجزی با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه خودرو شیراز با توجه به ظرفیت های موجود در کشور و استان فارس تبدیل به نخستین رویداد خودرویی کشور شد تا با استقبال زیاد شرکت‌های خودروساز مواجه شود.

وی افزود: خودروسازان کشور که برنامه‌ریزی زیادی برای حضور در نمایشگاه های خودرو انجام داده اند برنامه‌های خود را در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز اجرا خواهند کرد.مجری برگزاری نمایشگاه شیراز در ادامه اظهار داشت: رونمایی بیش از 10 خودروی جدید در حوزه خودروهای سبک و سنگین تنها بخشی از برنامه‌های خودروسازان برای حضور در نمایشگاه خودرو شیراز است.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز افتتاح شد

وی تصریح کرد: شرکت‌های بهمن موتور، شایان دیزل و زامیاد، گروه ماموت و برخی از شرکت‌های خودروسازی رونمایی محصولات جدید را در دستور کار این نمایشگاه قرار دادند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز افتتاح شد

برگزارکننده نمایشگاه خودرو شیراز خاطرنشان کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز به مدت چهار روز از تاریخ 23 خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شیراز میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.شایان ذکر است بیستمین نمایشگاه خودرو از امروز 23 خرداد در استان فارس آغاز و به مدت 4روز ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها: نمایشگاه خودرو خودرو #صنعت خودرو شیراز افتتاح
ارسال نظر
آخرین اخبار