۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۵۱۱۴
رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی بررسی لایحه عفاف و حجاب، گفت: مقوله عفاف و حجاب را باید با دقت، پختگی و جامعیت کامل پیش ببریم.
کد خبر: ۳۱۶۳۱

صبح و شب خود را پای لایحه عفاف و حجاب خواهیم گذاشت/ این موضوع امری حیاتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، همزمان با ارائه لایحه دولت برای حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب به مجلس، نخستین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی بررسی ابعاد این موضوع و لایحه مذکور با حضور جمعی از صاحب نظران حوزه خانواده و عفاف و حجاب و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس مجلس در این نشست با بیان اینکه لذا مقوله عفاف و حجاب را باید با دقت و پختگی و جامعیت کامل پیش ببریم تاکید کرد: بررسی این لایحه این یک پروژه دقیق و جامع است و به عنوان نماینده مردم، صبح و شب خود را پای این موضوع و لایحه خواهیم گذاشت تا به جمع بندی دقیقی درباره آن برسیم.

قالیباف گفت: اهمیت این کار برای ما امری حیاتی است و باید به آن توجه داشته باشیم، زیرا همه ساحت‌های موضوع عفاف و حجاب باید دیده شود.

رئیس مجلس اضافه کرد: اگرچه مسئله عفاف و حجاب از مقولاتی نیست که تنها با جرم انگاری بتوان حل کرد اما اگر کسی بگوید برای این موضوع جرم انگاری نباید کرد، حرف ناشیانه و نپخته است؛ لذا این دو رویکرد لازم و ملزوم یکدیگر هستند. جنبه ماهیتی و هویتی و نمادی این موضوع برای ما به عنوان جبهه انقلاب، مهمتر از ابعاد دیگر است و لذا مقوله عفاف و حجاب را باید با دقت و پختگی و جامعیت کامل پیش ببریم./ مهر

 
برچسب ها: عفاف و حجاب محمد باقر قالیباف رئیس مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار