۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۵۷۸۹۰
آژانس عکس ایران همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سومین نمایشگاه و بازار عکس «ایران من» را به صورت رقابتی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۱۶۴۲

سومین نمایشگاه عکس «ایران من» فراخوان داد

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سومین نمایشگاه و فروشگاه عکس «ایران من» با هدف ایجاد بستر مناسب برای رشد و تعالی عکاسان جوان، معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری ایران، ایجاد زمینه ارتباط و تعامل عکاسان و فراهم کردن بستر انتقال تجربه، فراهم آوردن امکان فروش آثار هنرمندان عکاس در جهت حمایت از عکاسان و بازنمایی طبیعت زیبای ایران، همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که با تکیه بر محورهای آداب و رسوم و فرهنگ‌­های اقوام ایران اسلامی، ظرفیت­‌های گردشگری و جاذبه­‌های میراث فرهنگی کشور و طبیعت زیبای ایران برگزار می‌شود، همراه با فروشگاه خواهد بود و امکان فروش آثار عکاسان حاضر در سومین نمایشگاه «ایران من» به دو صورت چاپی و دیجیتال، فراهم است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا حداکثر تا 10 مرداد ماه 1402 نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام فرمایند.

بازار عکس «ایران من» به صورت انحصاری و در محل جشنواره در تاریخ 27 مهر تا 2 آبان 1402 برگزار می‌شود؛ تمامی عکس‌های بازار توسط هیات داوران مورد داوری قرار خواهد گرفت و آثار برتر در ایام برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی خواهند شد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 27 مهر تا 2 آبان‌ماه 1402 به دبیری مهدی آذرپندار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: عکس نمایشگاه عکس فراخوان
ارسال نظر
آخرین اخبار