۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۱۵۰۱
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با بیان اینکه احتمالا از هفته آینده جلسات کمیسیون برای تصویب آیین نامه داخلی و بررسی مقدماتی برنامه هفتم آغاز خواهد شد، گفت: امروز هیئت رئیسه کمیسیون با حضور رئیس مجلس در مورد زمانبندی برگزاری جلسات رایزنی خواهند کرد.
کد خبر: ۳۱۸۴۲

آغاز بررسی برنامه هفتم توسعه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در پاسخ به سوالی در خصوص زمان آغاز برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: امروز هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد کرد. در این جلسه در مورد زمانبندی برگزاری جلسات تلفیق، کمیسیون‌ها و به طور کلی تقویم بررسی برنامه هفتم یک رایزنی اولیه انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: احتمالا از هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی آیینامه داخلی کمیسیون و آغاز بررسی مقدماتی برنامه هفتم آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص تفاوت‌های نسخه نهایی لایحه برنامه هفتم توسعه که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، گفت: پیش نویس اولی که منتشر شد انتقادات زیادی حتی از جانب دولت به آن وجود داشت. در نتیجه در این مدت اصلاحاتی بر روی آن انجام شد. آن چیزی که مهم است لایحه‌ای است که در نهایت به مجلس ارائه می‌شود.

برنامه هفتم بازخوانی وظایف ادارات و دستگاه‌های کشور است/ ثروتی: بودجه 60 هزار همتی برای اجرای برنامه نداریم

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: اقتصاد برنامه هفتم توسعه
ارسال نظر
آخرین اخبار