۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۱۲۷۱۱
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: زمانی که رئیسی دولت را تحویل گرفت، خزانه خالی بود و مشکلات کشور بسیار زیاد بود اما این دولت توانست بسیاری از مشکلات را مهار کند.
کد خبر: ۳۱۸۴۶

رئیسی دولت را با خزانه خالی تحویل گرفت/ تأثیرات مثبت را به خوبی می‌بینیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدرضا دشتی اردکانی، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در دو سال گذشته، اظهار داشت: دولت سیزدهم در این دو سال نشان داد که برنامه محور است.

وی بیان کرد: دولت در حوزه سیاست خارجی توجه خوبی به منطقه و کشورهای هم مرز خودمان دارد و ارتباط بسیار خوبی با این کشورها برقرار کردیم که تأثیر مثبت این رویکرد را این روزها به خوبی می‌بینیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال‌های گذشته با برخی از کشورهای عربی مشکلاتی داشتیم اما رویکرد مثبت دولت باعث شد که هر یک از این کشورها به دنبال ارتباط برقرار کردن با ایران باشند. الان می‌بینیم عربستان سعودی با کشورمان ارتباطات خوبی را برقرار کرده است و برخی دیگر از کشورها از جمله مصر هم به دنبال تقویت ارتباط خود با ایران هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تأثیر رویکرد خوب دولت در عرصه سیاست خارجی را در تقویت ارتباط کشور با کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای منطقه می‌بینیم. زمانی که رئیسی دولت را تحویل گرفت، خزانه خالی بود و مشکلات کشور بسیار زیاد بود اما این دولت توانست بسیاری از مشکلات را مهار کند.

وی با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید انجام می‌دهد، تصریح کرد: مهار تورم و رشد تولید در دستورکار دولت است. دولت رئیسی تمام تلاش خود را کرده است و باز هم به این تلاش ادامه می‌دهد تا اموال بلوکه شده ایران آزاد شود که آزادسازی اموال بلوکه شده کشورمان، بهبود معیشت مردم را به دنبال دارد./ مهر

 

برچسب ها: رئیسی هیئت دولت دولت سیزدهم عربستان سعودی مصر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی محمدرضا دشتی اردکانی
ارسال نظر
آخرین اخبار