۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۵۵۳۳
توسط دانش‌بنیان‌ها صورت گرفت؛
متخصصان ایرانی برای رفع مشکل سنگینی ویلچرهای معمول اقدام به ساخت ویلچرهای آلومینیومی سبکی کرده‌اند که ضمن تحمل وزن بالا به دلیل طراحی منحصر به فرد بدنه هنگام تا شدن هم حجم بسیار کمی دارند.
کد خبر: ۳۱۸۹۸

ساخت ویلچرهای برقی با ریموت بلوتوثی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سعید فولادی، مدیر مجموعه تولید ویلچرهای برقی، آلومینومی ایزی موبیل که با ارایه نمونه‌های متنوع ویلچرهای برقی سبک مورد توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا قرار گرفته بود اظهار داشت: همان طور که از نام محصول مشخص است، هدف این مجموعه تولید ویلچرهایی با حداقل سهولت در استفاده به منظور کمک به معلولان و سالمندان است.

وی افزود: ما با این رویکرد شروع به تولید محصولات ویلچر برقی کردیم که سابق بر این ویلچرهای برقی وزن بالایی داشتند(۴۵ کیلوگرم) و همراهان بیمار به راحتی نمی‌توانستند ویلچر را حمل کنند. لذا ویلچرهایی را طراحی کردیم که دو قابلیت عمده دارند، نخست از آلیاژهای سبک آلومینیوم با تحمل وزن بالا در ساخت محصول استفاده کردیم و دوم طراحی به گونه‌ای است که به راحتی تا می‌شود و در انواع خودروهای سواری حتی خودروهایی که صندوق ندارند قابل حمل است.

وی افزود: لاستیک‌های این ویلچر بسیار با کیفیت بوده و با وجود غیر بادی بودن، به دلیل وجود حفره در بدنه آن، ضربات ناشی از حرکت در مسیرهای گوناگون را دفع می‌کند. در دوخت قسمت‌های پارچه‌ای هم از الیاف تنفسی استفاده شده که علاوه بر جلوگیری از عرق کردن شخص، قابلیت جداشدن آسان و شست و شو را داشته باشد.

مدیر مجموعه تولید ویلچرهای برقی، آلومینومی بیان کرد: این مزیت به معلولانی که شاغل و فعال هستند کمک بسیاری می‌کند حتی کسانی که برای درمان مراجعه می‌کنند و کسانی که می‌خواهند به تفریح بروند و مسافت زیادی را طی کنند می‌توانند این محصول را به راحتی حمل کنند. 

فولادی، امکان عرضه ویلچرهای برقی با ریموت بلوتوثی به سفارش مصرف کننده را از ویژگی‌های ویلچرهای سبک تولیدی عنوان کرد.

وی در پایان با تقدیر از برگزاری نمایشگاه آبادیران گفت: ایده برگزاری نمایشگاه بسیار خوب بود و این امکان را فراهم کرد که ارگان‌هایی که با مناطق محروم در ارتباط هستند و شرکت‌هایی که به صورت بالقوه امکان ارایه خدمات به مناطق محروم را دارند رودرروی هم قرار بگیرند و بدون واسطه با هم صحبت کنند تا بتوان از امکانات آن شرکت‌ها به بهترین نحو در خدمت به اشتغال‌زایی و محرومیت‌‌زدایی از مناطق کم برخوردار کشور استفاده کرد./ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

برچسب ها: تولید دانش‌بنیان شرکت دانش بنیان نوآوری وفناوری نوآوری
ارسال نظر
آخرین اخبار