۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۲۸۲۴۴
معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه بی‌توجهی به نقش و جایگاه سیاسی اصناف می‌تواند پیامد‌های جبران‌ناپذیری برای جامعه داشته باشد، افزود: از نظر جامعه‌شناسی اصناف به‌نوعی میانجی و واسط بین افراد از یک سو و ساختار‌های سیاسی به‌ویژه دولت از سوی دیگر هستند.
کد خبر: ۳۱۹۲۱

اصناف نقشی در گران‌فروشی کالا ندارند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، برادران معاون وزیر صمت گفت: با وجود تمامی مشکلات در کشور اصناف یک پایگاه مردمی در کنار کشور بوده است. در حال حاضر شش هزار ۹۰۰ واحد تولیدی در کشور فعالیت می‌کنند حل مشکلات این واحد‌ها همیشه مدنظر وزارت صمت بوده است.

او گفت:اصناف نقشی در گران‌فروشی ندارند اگر التهاب در بازار است متضرر اصلی واحد‌های صنفی هستند. موضوع نظارت و مقابله با کالای تقلبی یکی از رسالت‌های وزارت صمت بوده و خواهد بود.

برادران با تاکید بر اینکه بی‌توجهی به نقش و جایگاه سیاسی اصناف می‌تواند پیامد‌های جبران‌ناپذیری برای جامعه داشته باشد، افزود: از نظر جامعه‌شناسی اصناف به‌نوعی میانجی و واسط بین افراد از یک سو و ساختار‌های سیاسی به‌ویژه دولت از سوی دیگر هستند.

معاون وزیر صمت گفت: وجود اصناف تولیدی می‌تواند به صنایع کوچک کمک کند، خصوصا اینکه شهرک‌های صنعتی با رویکرد جدید آن که نگاه به دانش بنیانی و تولید صنفی است م‌یتواند بستر مناسب برای این کار باشد. زنجیره تولید صنایع کوچک منجر به پایداری صنایع بزرگ می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: اتاق اصناف گرانفروشی
ارسال نظر
آخرین اخبار