۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۲۱۲۶۴
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۴۴

احتمال خسارت به تجهیزات شهری/ صدور هشدار نارنجی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شنبه ۳ تیر ماه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در مناطقی از شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

همچنین برای شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال اصفهان وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

با توجه به شدت باد برای شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال اصفهان، هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

همچنین نسبت به مخاطرات این سامانه که موجب خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال می‌شود هشدار داده و منع تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه شده است.

برچسب ها: هشدار هشدار هواشناسی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی بارش باران رگبار رگبار و رعد و برق
ارسال نظر
آخرین اخبار