۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۷۲۱۱۹
معاون وزیر بهداشت عنوان کرد؛
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، حوزه غذا و دارو را عامل مهمی در اقتصاد سلامت کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۹۵۰

دو عامل مهم در اقتصاد سلامت کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بهروز رحیمی، در همایش معاونین غذا و داروی سراسر کشور، بر اهمیت حوزه غذا و دارو در وزارت بهداشت تاکید کرد و توجه بیش از پیش به این حوزه را برای کشور حیاتی دانست.

وی، وزارت بهداشت را از مصادیق موفق بهره‌وری عنوان کرد و گفت: جایگاه نظام سلامت بعد از انقلاب در شاخص‌های حکمرانی کشور بسیار متعالی بوده و مردم به نظام سلامت اعتماد دارند.

رحیمی همچنین یادآور شد: وزارت بهداشت لحظه‌به‌لحظه به‌صورت پیوسته و با حداکثر توان و کیفیت در حال ارائه خدمت به مردم است که همین امر موجب شده تا در منطقه نیز سرآمد باشد و بیماران از سایر کشورها برای دریافت خدمات حوزه سلامت به ایران مراجعه کنند.

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر اهمیت خودباوری در حوزه سلامت کشور، تلاش‌ها و موفقیت‌های مختلف و متعدد در نظام سلامت را شایسته تقدیر دانست و افزود: نقش‌آفرینی نظام سلامت در ارکان مختلف کشور بسیار مشهود و تأثیرگذار است.

وی، شناسایی و پذیرش نقاط قابل بهبود و تلاش برای مرتفع کردن آنها را از مؤلفه‌های حرکت به‌سوی کمال در مدیریت نوین دانست و بر لزوم مدیریت بهینه و بهره ورانه در حوزه غذا و دارو تأکید کرد.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه ساده‌سازی فرآیندها، حذف مراحل تکراری و روان‌سازی اقدامات از ملزومات مدیریت تغییر است، تصریح کرد: عزت‌نفس و شایسته پروری ظرفیت تغییرات را برای مدیران افزایش می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، حوزه غذا و دارو را عامل مهمی در اقتصاد سلامت کشور عنوان کرد که در حال ایفای نقش خود در مدیریت هزینه‌ها، مصارف و منابع دارویی است./ مهر

برچسب ها: #حوزه سلامت سلامت وزارت بهداشت بهروز رحیمی
ارسال نظر
آخرین اخبار