۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۸۲۱۳
باشگاه فیلم‌اولی‌های بنیاد سینمایی در راستاری تداوم استعدادیابی در سینمای ایران، فراخوان «بازیگر اولی‌ها» را اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۳۲۲۰۵

فراخوان تداوم استعدادیابی در سینمای ایران/ آغاز ثبت نام از مردادماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در راستای کشف استعدادهای برتر و تسهیل ورود علاقه‌مندان مستعد و متعهد به عرصه بازیگری در سینما و در راستای تحقق اهداف کلان سیاست‌های عدالت فرهنگی و همچنین گسترش اخلاق، امید و آگاهی؛ باشگاه فیلم اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی نخستین دوره‌ی استعدادیابی و بورسیه بازیگری را تحت عنوان «بازیگر اولی‌ها» برگزار می‌کند.

درگاه ثبت درخواست بررسی صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان بازیگری اولی که زیر نظر باشگاه فیلم اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی از تاریخ یکشنبه 15 مردادماه 1402 به نشانی اینترنتی   https://actor.fcfaval.ir قابل دسترس است و افراد متقاضی می‌بایست پس از ثبت‌نام در سامانه سناریو کوتاهی که در فراخوان اعلام شده است را مقابل دوربین (تلفن همراه یا دوربین حرفه‌ای) بازی کنند، به گونه‌ای که تصویر و صدای واضح داشته باشد و سپس نسبت به بارگذاری آن در سامانه اقدام کند.

براساس این خبر، برگزیدگان نهایی در دوره‌ای که باشگاه فیلم اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی برنامه‌ریزی کرده است، به صورت فشرده شرکت خواهند کرد. در پایان این دوره، آزمون جامعی برگزار می‌شود و منتخبین نهایی با کسب امتیاز لازم در آزمون، «بورسیه بازیگر اولی» بنیاد سینمایی فارابی خواهند شد./ بنیاد سینمایی فارابی 

برچسب ها: سینمای ایران سینما استعدادیابی فراخوان بنیاد سینمایی فارابی
ارسال نظر
آخرین اخبار