۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۸۹۰۷۸
جدیدترین و قوی‌ترین دستگاه حفاری عمیق اکتشافی معدنی ایران با توان حفاری ۲۵۰۰ متر در محل پردیس مرکزی پارک استان (شاهرود) رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۹

جدیدترین دستگاه حفاری اکتشاف معدنی رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جدیدترین و قوی‌ترین دستگاه حفاری عمیق اکتشافی معدنی ایران با توان حفاری ۲۵۰۰ متر، که محصول مشترک یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان و شرکت ملیس سونداژ ترکیه است، در محل پردیس مرکزی پارک استان (شاهرود) رونمایی شد.

این رونمایی با حضور محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و محسن نظری، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم، رئیس پارک علم و فناوری سمنان، به توجه ویژه پارک به بحث روابط بین‌الملل و صادرات محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های پارک اشاره کرد و گفت: پارک استان سمنان به عنوان یک پارک سطح یک در کشور و پیشرو در عرصه بین‌الملل در حال توسعه تعاملات بین‌المللی خود با کشورهای مختلف است.

نظری افزود: از جمله اقدامات پارک استان سمنان در زمینه توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد دفتر توسعه سرمایه‌گذاری و صادرات در این پارک با کارگزاری بخش خصوصی است.

گفتنی است شرکت مستقر در پارک استان سمنان از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی است. این شرکت فعالیت گسترده‌ای در عرصه بین‌الملل داشته و در تولید جدیدترین محصول خود، با شرکت ملیس سونداژ ترکیه که از بهترین شرکت‌های ترکیه در تولید دستگاه‌های حفاری است، همکاری داشته است./ وزارت علوم

برچسب ها: نوآوری وفناوری حوزه معدن
ارسال نظر
آخرین اخبار