۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۸۱۱۵۶
با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور؛
دومین همایش فصلی خانه احزاب در ۲۲ تیر با حضور دبیران کل احزاب سراسر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۳۵

برگزاری دومین همایش فصلی خانه احزاب با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دومین همایش فصلی خانه احزاب ۲۲ تیر با حضور محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار می‌شود؛ نخستین دوره این همایش فصلی بهمن پارسال برگزار شد و محور آن «آسیب شناشی دو انتخابات اخیر» بود.

شورای مرکزی خانه احزاب ایران متشکل از سه طیف سیاسی شامل اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین است و انتظار می‌رود همانند دور نخست همایش فصلی خانه احزاب، در این دوره نیز هر یک از طیف‌های سیاسی به دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل روز سیاسی و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را که اسفند امسال برگزار می‌شود، با رئیس ستاد انتخابات کشور در میان بگذارند.

در دومین همایش فصلی خانه احزاب ایران که در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود، «نقش احزاب در انتخابات، چگونگی ایفای نقش سازنده احزاب و راهکار‌های افزایش مشارکت» محور اصلی گفتگو‌ها و سخنرانی‌ها خواهد بود.

این همایش در شرایطی برگزار می‌شود که طیف‌های سیاسی از ابتدای امسال بر تحرکات حزبی خود برای انتخابات اسفندماه مجلس افزوده‌اند که نمونه بارز آن برگزاری مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و همچنین انتخاب رئیس و هیات رئیسه جدید جبهه اصلاحات بوده است.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: وزارت کشور خانه احزاب
ارسال نظر
آخرین اخبار