۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۱۳۶۴
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در آیین تجلیل از سادات:
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران تکریم، تجلیل و تقدیر از سادات را اقدامی قابل‌تقدیر و ارزشمند داسنت و گفت: محبت اهل بیت(ع) رمز نزدیک شدن به خداست و به زندگی انسان جهت می دهد.
کد خبر: ۳۲۲۴۱

محبت اهل بیت(ع) رمز همدلی در جامعه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، وحید رضا انارکی محمدی در حاشیه آیین تجلیل از سادات که با حضور سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جونان، مهرعلی باران چشمه، رییس فدراسیون، سرتیپ دوم امیرفولادی، رییس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، مسوولین و مدیران کمیته های فدراسیون، پیسشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه ای در زورخانه ملی و تاریخی شهید فهمیده تهران برگزار شد، گفت: تکریم و تجلیل از سادات سنت خدا و رسول خدا(ص) است.

وی با اشاره به اینکه ما ایرانی ها همیشه احترام خاصی برای سادات قائل بوده ایم، تصریح کرد:مهمترین دلیل اصلی احترام به سادات، آیه شریفه مودّت است چرا که دوستی و محبت ، خود، مصداقی از احترام است.

محبت اهل بیت(ع) رمز همدلی در جامعه است

انارکی محمدی با تاکید بر اینکه حفظ وحدت جامعه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: سادات نعمت بزرگی برای جامعه به‌شمار می‌آیند و در ایجاد وحدت حقیقی در بین مردم نقش اساسی ایفا کنند.

بنابراین گزارش، در ابتدای مراسم ورزشکاران زورخانه ای با ضرب، زنگ و صدای مرشد سیدمحمدعلی اسحاقی که در وصف حضرت علی (ع) اشعار زیبایی را در این مراسم برای حضار می سرود به اجرای آیین های کهن این ورزش پرداختند.

در ادامه ورزشکاران سادات حاضر در جلسه که از طریق هیئت های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانهای سراسر کشور به فدراسیون معرفی شده بودند با اهدای شال و تندیس ویژه عید سعید غدیر از سوی سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان و باران چشمه رییس فدراسیون ، وحید رضا انارکی محمدی، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و دیگر مسوولین تجلیل شدند./ شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران

برچسب ها: #شهرداری تهران همدلی
ارسال نظر
آخرین اخبار