۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۰۶۲۴
معاون سازمان محیط زیست از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد فراخوان جذب این تعداد در آزمون استخدامی آتی منتشر شود.
کد خبر: ۳۲۲۴۳

استخدام در سازمان حفاظت محیط زیست/ فراخوان منتشر شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رضا انجم شعاع؛ معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه دیدار مدیران این معاونت با معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست که بعدازظهر امروز برگزار شد، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست پرداخت و با اشاره به راه اندازی شورای حقوقی این سازمان، گفت: مقرر شده است که در همه قراردادهای سازمان، نظر دفتر حقوقی اخذ شود.

وی، راه اندازی کانون ارزیابی شایستگی مدیران را از دیگر اقدامات مهم این معاونت برشمرد و افزود: در حال حاضر، ارزیابی مدیران پایه و عملیاتی در این کانون در حال انجام است و به زودی مجوز ارزیابی مدیران میانی هم اخذ خواهد شد.

به گفته انجم شعاع، ۳۴۵ مدیر آینده سازمان در طول ۲ سال آینده پرورش داده خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، راه اندازی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها را از دیگر دستاوردهای این معاونت برشمرد.

وی از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد فراخوان جذب این تعداد در آزمون استخدامی آتی منتشر شود.

انجم شعاع در ادامه گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در سامانه ملی فضای کسب و کار در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر را کسب کرده است و در تلاش هستیم که جایگاه خود را حفظ کنیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تشکیل ستاد برنامه و بودجه این سازمان، نقش این ستاد را در اعتبارات تخصیص یافته به سازمان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که سازمان در لایحه بودجه و برنامه هفتم توسعه به جایگاه مناسبی دست یابد.

وی با اشاره به تمرکز این معاونت بر بحث انضباط مالی، خاطرنشان کرد: در حوزه تخلفات اداری با نگاه پیشگیری از تخلفات پیش می‌رویم.

انجم شعاع از استقرار نظام بهره وری در سطح ستاد و استان‌ها خبر داد و گفت: توجه به معیشت همکاران به عنوان مهم‌ترین سرمایه سازمان در اولویت برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس قرار دارد.

در ادامه این جلسه و پس از ارائه گزارش از سوی مدیران معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، استقامت، صداقت و صلابت را از ویژگی‌های همکاران این معاونت برشمرد و گفت: تاکنون گام‌های خوبی در معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست برداشته شده و از ظرفیت‌ها به خوبی بهره گرفته شده است.

وی، انسجام درون سازمانی را یک اصل در سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد و خطاب به مدیران معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس گفت: شما باید افق‌های بلند را ببینید و بر این اساس، طرح‌های کلان تحول آفرین برای ارتقای جایگاه سازمان حفاظت محیط زیست تعریف کنید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه بر لزوم مناسب سازی ساختمان‌های اداری این سازمان و ایجاد فضاهای ورزشی مطلوب برای همکاران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور، افزود: در استان‌هایی که همکاران ما فاقد مسکن هستند با بهره گیری از اراضی سازمان و استفاده از تسهیلات مسکن، برای خانه دار شدن همکاران اقدام کنید./ مهر

برچسب ها: سازمان حفاظت از محیط زیست #استخدام فراخوان
ارسال نظر
آخرین اخبار