۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۷۱۲۱۱
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلدینگ جهان ارقام پارس با حضور معاونین فناوری اطلاعات و طرح و برنامه و مدیران ارشد بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت داتام، هیأت مدیره هلدینگ جهان ارقام پارس (جامپ) و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۱۸
بهمنیار مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین شد
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ در این مراسم فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن تشکر از احمد میردامادی مدیرعامل سابق هلدینگ جهان ارقام پارس و قدردانی از احمد بهمنیار جهت قبول مسئولیت مدیریت این هلدینگ، ماموریت این شرکت متعلق به بانک را هماهنگی شرکت های زیرمجموعه در راستای اهداف بانک بیان کرد و گفت: هلدینگ جامپ باید با بررسی مدل های مختلف از طریق شرکت ها به بازار ورود کند و سهمی قابل توجهی از بازار را بدست آورند.
 
در این مراسم مهران باوند سواد کوهی معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین شرکت داری را همانند دو امدادی بیان کرد و گفت: افراد زیادی در مسیر رشد یک مجموعه با توجه به تغییرات و استراتژی های ایجاد شده، سهیم هستند.
سوادکوهی استراتژی کلی بانک برای هلدینگ جامپ را هدایت مشتری دانست و افزود: هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با تدوین برنامه های عملیاتی، شرکت های زیرمجموعه را در این حوزه ارزیابی کند و بانک بر اساس چهارچوب های کلی در سطح کلان نظارت خواهد کرد.
 
عباس فارسی مدیرعامل شرکت داتام در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات احمد میردامادی مدیر سابق هلدینگ جهان ارقام پارس، گفت: در یک سال اخیر با تمام فراز و نشیب هایی که در بازار وجود داشت، با ایجاد تفکرات اساسی و زیرساختی، به مسائل حوزه کسب و کار و شناخت بازار پرداخته شد.
 
احمد میردامادی مدیر عامل سابق هلدینگ جهان ارقام پارس در این مراسم مسئولیت پذیرفتن در بازار کنونی را سخت بیان کرد و گفت: جذب مشتری در شرایط کنونی بسیار سخت بوده و در این مسیر تجارب احمد بهمنیار موجب بالندگی و رشد هلدینگ خواهد شد.
احمد بهمنیار ضمن قدردانی از مدیران ارشد بانک و هلدینگ جامپ، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مدیران عالی بانک بتوانیم کارنامه موفقی در توسعه زیرساخت ها و جذب سهم قابل توجهی از بازار رقابتی کنونی داشته باشد.
 
هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) با در اختیار داشتن شرکتهای توسعه فناوری های روز در بخش پلتفرم ها، شرکت سابین تجارت آریا در حوزه پرداخت دیجیتال، مرکز نوآوری ایران زمین در بخش نوآوری و زیرساخت های فنی بانکداری دیجیتال، شرکت آرمان وفاداری آریا در حوزه نئوبانک ها و باشگاه مشتریان به عنوان پیشانی بانکداری دیجیتال و شرکت پدیسار انفورماتیک در بخش پشتیبانی سخت افزاری و مجری مرکز تماس بانک ایران زمین، فعالیتهای گسترده ای را جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک ایران زمین برعهده دارد.
برچسب ها: بانک ایران زمین حکم انتصاب فناوری اطلاعات
ارسال نظر
آخرین اخبار