۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۱۱۱۱۸۴
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات تونل سازی و استخراج معادن شده و برای بیش از صد نفر اشتغال ایجاد کرده است.
کد خبر: ۳۲۳۸۰

موفقیت دانش‌بنیان‌ها در تولید ماشین آلات تونل سازی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شهاب الدین شیرین با اشاره به اینکه این شرکت دانش بنیان اولین سازنده ماشین آلات زنجیره مکانیزاسیون تونلسازی و استخراج معادن زیرزمینی (حفاری، بارگیری و باربری) در غرب آسیا است، گفت: از جمله محصولات شرکت می‌توان به دستگاه رودهدر جهت حفاری اشاره کرد که یک دستگاه مکانیزه حفاری تونل و استخراج معادن زیرزمینی است و می تواند در مقاطع مختلف تونل با سایز و اشکال مختلف به طور پیوسته حفاری، بارگیری و باربری را انجام دهد.

این فعال فناور افزود: دستگاه رودهدر در راستای مکانیزاسیون حفاری تونل های شهری و غیر شهری اعم از معادن زیرزمینی، آب و فاضلاب، راه، راه آهن، مترو و ... ، با کیفیت و قیمتی رقابتی در سه مدل طراحی و تولید شده و در پروژه های زیادی اعم از معادن مس، سرب و روی و زغالسنگ و پروژه های تونل سازی آب و فاضلاب و راه از این دستگاه استفاده می شود.

وی لودرهای کوچک تونلی و معدنی جهت بارگیری و تخلیه از سه جهت (چپ، راست و روبرو)، سیستم نقاله جهت انتقال پیوسته مواد حفاری شده به خارج از تونل و همچنین تجهیزات و ادوات برقی ضدانفجار از جمله جانکشن باکس‌ها، پروژکتورها، گلندها، کلیدها، دتکتورهای گاز و ... را از دیگر محصولات بومی سازی شده شرکت دانش بنیان نام برد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان افزود: تمام محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته می‌شوند و دارای گواهینامه‌های مربوطه از جمله گواهینامه بین المللی ATEX و QAN هستند.

شیرین افزود: محصولات این شرکت در چندین پروژه حفاری تونل مثل انتقال فاضلاب پردیس، معدن سرب و روی انگوران زنجان و معدن مس سرچشمه در استان کرمان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی درباره اشتغال‌زایی این شرکت دانش بنیان نیز توضیح داد و گفت: امروز برای بیش از ۳۷ نفر به طور مستقیم و بیش از ۱۲۰ نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است./ مهر

برچسب ها: ماشین آلات حوزه معدن شرکت دانش بنیان تولید دانش بنیان
ارسال نظر
آخرین اخبار