۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۶۹۴۱۲
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی در حوزه خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت، بازنشستگان و افراد ذینفع تاثیرات قابل توجهی دارند.
کد خبر: ۳۲۴۴۲

بهزیستی و تامین اجتماعی از ارکان تاثیرگذار حمایتی در جامعه هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت ۲۵ تیرماه مصادف با روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: ۲۵ تیرماه در تقویم به عنوان «روز بهزیستی و تأمین اجتماعی» نامگذاری شده که در قالب هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گرامی داشته می‌شود. همگان واقف هستند که این دو سازمان در حوزه عملکردی نقش اثرگذاری در خدمات رسانی به بازنشستگان، مددجویان و تمامی افراد تحت پوشش خود دارند؛ بدون شک طی سال‌های گذشته خدماتی که بهزیستی و تامین اجتماعی به آحاد جامعه ارایه دادند توانسته به میزان قابل توجهی از بار مشکلات آنها کاهش دهد.

وی ادامه داد: با توجه به این که قشرهای آسیب پذیر و کم درآمد جامعه از مخاطبان تأمین اجتماعی و بهزیستی هستند، ارائه خدمات درست و به موقع، موجب افزایش امید و رضایتمندی در این گروه‌ها شده و دست‌اندرکاران این دو نهاد برای نیل به این هدف مهم باید بیش از گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ورزند.

ناصحی گفت: بدون تردید این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این دو مجموعه خدماتی است که در جهت تحقق عدالت و خدمت به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد جامعه شکل گرفته‌اند.

براساس گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن گرامیداشت این هفته، برای تمامی تلاشگران و خدمتگزاران در سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی آرزوی توفیق و سلامتی کرد./ایسنا

برچسب ها: تامین اجتماعی بهزیستی بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت
ارسال نظر
آخرین اخبار