۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۰۴۸۷۲
موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌کند
موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران (آیتک) دوره‌های آموزشی «دیجیتال مارکتینگ برای صادرات»، «عملیات فورواردری از صفر تا صد»، «امکان‌سنجی، ارزیابی و تحقیقات بازار»، «بررسی و تکمیل اسناد بازرگانی»، «حقوق قراردادهای نفت وگاز» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۲۴۸۰

پنج دوره آموزشی برای مهارت‌افزایی صاحبان کسب‌وکارها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اتاق بازرگانی تهران در طراحی برنامه آموزشی خود برای ماه مرداد، پنج دوره آموزشی با عناوین «دیجیتال مارکتینگ برای صادرات»، «عملیات فورواردری از صفر تا صد»، «امکان‌سنجی، ارزیابی و تحقیقات بازار»، «بررسی و تکمیل اسناد بازرگانی» و «حقوق قراردادهای نفت وگاز» را در نوبت برگزار قرار داده است.

دوره آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ برای صادرات

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی آنلاین «دیجیتال مارکتینگ برای صادرات» را از یکم مردادماه آغاز کرده و این دوره در روزهای یکشنبه از ساعت 16‌ الی 18 ادامه می‌یابد. سرفصل‌های آموزشی این دوره، شامل موضوعاتی چون تحقیقات بازار برای صادرات در فضای آنلاین، معرفی و کار با ابزارهای تحقیقات بازار در فضای آنلاین، آنالیز بازار کشورهای مقصد برای صادرات، معرفی و کار با پلتفرم‌های B2B با رویکرد صادرات و استفاده از گوگل برای بازاریابی صادرات خواهد بود.

دوره آموزشی آنلاین عملیات فورواردری از صفر تا صد

دوره آموزشی آنلاین «عملیات فورواردری از صفر تا صد» نیز از سوم مردادماه شروع شده و طی 16 ساعت در روزهای سه شنبه از ساعت 16 الی 20 برگزار می‌شود. سرفصل‌های آموزشی این دوره مفاهیمی چون معرفی فورواردر و جایگاه آن در حمل‌ونقل، تاریخچه فورواردر، توسعه حمل‌ونقل ترکیبی، فورواردر در تجارت بین‌الملل، اسناد تجاری، خدمات و مسئولیت‌های فورواردر، اسناد فیاتا و اسناد بین‌الملل و مقررات فورواردری و شرایط آن را در برمی‌گیرد.

دوره آموزشی آنلاین امکان‌سنجی، ارزیابی و تحقیقات بازار

رویداد آموزشی دیگری که در این ماه برگزار می‌شود، دوره آموزشی آنلاین «امکان‌سنجی، ارزیابی و تحقیقات بازار» است که موعد شروع آن از دهم مردادماه خواهد بود و این دوره، طی 9 ساعت در روزهای سه‌شنبه از ساعت 17 الی 20 برگزار می‌شود. انتخاب بازار هدف، دسته‌بندی بازار، تحقیقات بازار و بررسی وضعیت رقبا، بررسی زنجیره تامین، تحلیل عرضه و تقاضا طرح مورد مطالعه و تبیین مطالعات امکان‌سنجی از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

دوره آموزشی آنلاین بررسی و تکمیل اسناد بازرگانی

همچنین دوره آموزشی آنلاین «بررسی و تکمیل اسناد بازرگانی» از 15 مردادماه آغاز شده و طی 6ساعت در روزهای یکشنبه از ساعت 17 الی 20 برگزار ‌می‌شود. سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل آشنایی با انواع بارنامه‌ها و کابرد آنها، آماده‌سازی‌ اسناد حمل مورد نیاز برای ارائه به بانک، آماده‌سازی اسناد موردنیاز برای ترخیص کالا و آشنایی با اسناد مورد نیاز برای رفع تعهد بانکی خواهد بود.

دوره آموزشی آنلاین حقوق قراردادهای نفت وگاز

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی آنلاین«حقوق قراردادهای نفت و گاز» را هم‌ از 21 مردادماه آغاز می‌کند. این دوره در روزهای ‌شنبه‌‌ از ساعت 18 الی 21 برپا خواهد شد و در آن، شناخت اصطلاحات مرتبط با قراردادهای نفت و گاز، عملیات نفتی، نظام مالی و مالیاتی قراردادهای نفتی، شروط حقوقی خاص قراردادهای نفتی، قراردادهای نفتی جدید ایران (IPC) و حل و فصل اختلافات نفتی (رویه داوری بین‌المللی) به عنوان سرفصل‌های آموزشی تدریس خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش، قسمت دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. 

برچسب ها: اتاق بازرگانی بازاریابی آموزش آنلاین
ارسال نظر
آخرین اخبار