۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۶۶۶۸۷
شرکت پارس ساتر هوشمند به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ ایران روور از پنج خودرو وارداتی برند اشکودا رونمایی کرد.
کد خبر: ۳۲۴۸۴

از 5 خودرو وارداتی اشکودا (SKODA) رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پنج مدل از خودروهای اشکودا توسط پارس ساتر هوشمند بزودی رونمایی خواهند شد و این شرکت برنامه دارد تا این خودروهای اروپایی را به بازار ایران عرضه کند. کامیک، کوشاک، اسکالا، کاروک و اوکتاویا از جمله خودروهای سواری اشکودا هستند که به تازگی نمونه های اولیه آن توسط پارس ساتر هوشمند به ایران آمده اند.

کوشاک، کامیک و اسکالا جز خودروهایی هستند که با پیشرانه یک لیتری توربوشارژر TSI گروه فولکس واگن به بازار ایران می آیند. کاروک و اوکتاویا هم با نسخه های ۱.۵ لیتری توربوشارژر TSI توسط پارس ساتر هوشمند عرضه می شوند. البته یکی از برنامه های این شرکت ایرانی، عرضه اوکتاویا پرو با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TSI و سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل است.

اشکودا یک نشان خودروسازی در کشور چک است و امروز به عنوان یکی از شرکا و زیرمجموعه های گروه فولکس واگن شناخته می شود. این خودروساز اهل چک، محصولاتش را بر اساس پلتفرم و قوای محرکه مشترک با خودروهای فولکس واگن به بازار جهانی عرضه می کند.

در حال حاضر اشکودا سبد محصول به نسبت کاملی را دارد و بر روی اکثر پلتفرم های گروه فولکس واگن، خودروهای مختلف سواری را در شاخه محصولات اقتصادی و گاهی لوکس معرفی کرده است. با توجه به عدم حضور خودروهای فولکس واگن در دوره جدید واردات خودرو، محصولات اشکودا جایگزین های مناسبی هستند. برای همین می توان پیش بینی کرد که در صورت ارائه خدمات پس از فروش مناسب، استقبال خوبی از خودروها به عمل آید.

برچسب ها: خطوط خودرو #واردات خودرو
ارسال نظر
آخرین اخبار