۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۶۸۴۱۸
در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
سازمان بیمه سلامت ایران، در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تندیس دستگاه برتر را دریافت کرد.
کد خبر: ۳۲۵۲۷

تندیس دستگاه برتر به سازمان بیمه سلامت اعطا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در مراسمی که با حضور برگزیدگان حوزه فناوری کشور و همکاران مرکز فناوری اطلاعات و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران برگزار گردید لوح تقدیر به پاس قدردانی از تلاش‌های سازمان بیمه سلامت ایران، به مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران, به عنوان نماینده سازمان اهدا شد.

فاطمه حاج علی عسگری رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار "ایران هوشمند و متصل"، در ۴ گروه تخصصی دولت هوشمند، شبکه ملی اطلاعات، پست هوشمند و صنعت فضایی برگزار شد، لذا سازمان بیمه سلامت در کارگروه "دولت هوشمند" به انتخاب هیأت داوران حائز رتبه دوم شد.

وی افزود: در این ارزیابی بر اساس شاخص‌های محور مشارکت الکترونیک، رتبه اول و سوم نداشتیم و مقام برتر به سازمان بیمه سلامت تعلق گرفت.

حاج علی عسگری تاکید کرد: در همین زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح تقدیر و تندیس رتبه برتر به جناب آقای دکتر ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و همکاران مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی در سازمان بیمه سلامت ایران، از تلاش‌های یکپارچه واحدهای تخصصی این سازمان برای بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در مسیر تسهیل و تسریع ارائه خدمات فناورانه، تجلیل کرد.

وی اضافه کرد: سایر محورهای این کارگروه شامل مرکز ملی تبادل، خدمت هوشمند و پنجره واحد خدمات است./مهر

برچسب ها: سازمان بیمه سلامت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت هوشمند بیمه سلامت
ارسال نظر
آخرین اخبار