۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۵۰۱۴۴
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در دهه اول ماه محرم در مناطق مختلف این استان خبرداد.
کد خبر: ۳۲۵۳۴

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راهور البرز در دهه اول محرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ "حمداله رحمتی پور" روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و حسینیه ها، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است و تیم های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

وی افزود: ایستگاه‌های صلواتی، بایستی به‌ گونه‌ای جانمایی شوند که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین (عزاداران) و تردد وسایل نقلیه ایجاد نشود.

رحمتی پور گفت: وفاق و همدلی بین پلیس و مسوولان هیات های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعددهماهنگی های لازم صورت گرفته که عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند.
وی ادامه داد: به منظور ایمنی تردد شهروندان، پلیس یاران محرم با لباس های شبرنگ که در ابتدا و انتهای صف های عزاداران برای تامین نظم وانضباط دسته های عزاداری و هیات های مذهبی به کمک پلیس راهورمی آیند.
وی رنگ آمیزی ، گل‌مالی ، نوشتن و الصاق عکس و نصب پوستر برروی شیشه وسایل نقلیه ممنوع است .

رحمتی پور یادآورشد که تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و هیئت های مذهبی ممنوع خواهد بود.
وی افزود: به عزاداران توصیه می شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می کنند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد نموده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند .
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و تداوم دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم./خبرآنلاین

برچسب ها: استان البرز پلیس راهور راهنمایی و رانندگی ماه محرم
ارسال نظر
آخرین اخبار