۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۱۸۹۴
ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این گردهمایی با شعار میهمانان کوچک امام حسین(ع) در سراسر کشور برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۲۶۳۱

 

گردهمایی کودکان عاشورایی در کشور برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، گردهمایی کودکان عاشورایی با حضور کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌های‌شان فردا یکشنبه اول مرداد برگزار می‌شود.

قصه‌گویی، چاووشی‌خوانی، تعزیه، منقبت‌خوانی، پرده‌خوانی، خاطره‌گویی، سرودخوانی، معرفی کتاب، شخصیت و سرزمین، نقاشی گروهی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های کانون استان تهران در این گردهمایی خواهد بود.

فروهر معدنی رئیس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بسط فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان یکی راهکارهای تحقق ایمان دینی محسوب می‌شود که ضرورت تحقق تربیت تراز اسلامی است.

وی افزود: حضور پر شور کودکان در مناسک عاشورایی، یکی از جلوه‌های محبت به اهل بیت (ع) که در تجمع کودکان عاشورایی یقیناً می‌توان مشاهده کرد.

رئیس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با حضور پرشور کودکان از اقصی نقاط کشور در این اجتماع بزرگ، گامی در مسیر تقویت ایمان دینی در کودکان برداشته شده و مقدمه‌ای بر تقویت گستره آن تا سطح جهانی در سال‌های آینده باشد.

همچنین بیش از هزار مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان از ابتدای محرم تا اربعین حسینی برگزار خواهند کرد.

این گردهمایی در استان تهران یکشنبه اول مرداد مصادف با پنجم محرم در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود./مهر

برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین حسینی حسین
ارسال نظر
آخرین اخبار