۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۱۰۵۴۴۰
شروع پویش نذر ۷۲ هزار پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «با حسین بمان» همزمان با آغاز ماه محرم توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۶۳۲

شروع پویش «با حسین بمان»، نذر ۷۲ هزار پیراهن مشکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پویش نذر ۷۲ هزار پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «با «حسین بمان» با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت آغاز شد.

با توجه به شکل گیری روش‌های خلاقانه و جذاب و اجتماعی در سال‌های اخیر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با هدف تعظیم شعائر اسلامی در جهت خدمت به قشر مستضعف و محرومین جامعه با همکاری یکی از استارت آپ‌های خلاق در حوزه توزیع محصولات فرهنگی، درصدد است با مشارکت خیرین و نیکوکاران تعداد ۷۲ هزار پیراهن مشکی را به نیت ۷۲ تن به ۷۲ هزار هموطن نیازمند و کم برخوردار جامعه اهدا کند.

این پویش از اول ماه محرم الحرام سال ۱۴۰۲ شمسی تا پایان محرم ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان و خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در آن می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://rabimohabat.ir/ در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

در پایان این پویش، آئین اختتامیه باشکوهی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار خواهد شد./مهر

برچسب ها: دفاع مقدس اباعبدالله الحسین موزه ملی انقلاب اسلامی خبرگزاری مهر
ارسال نظر
آخرین اخبار