۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۷۸۷۸۴
نمایشگاه صنایع‌ دستی در محل راهرو اصلی مجلس شورای اسلامی افتتاح و 30 نماینده از این نمایشگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۳۲۶۴۵

نمایشگاه صنایع دستی در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نمایشگاه صنایع دستی پیش از ظهر امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ در راهروی اصلی مجلس شورای اسلامی«محل عبور و مرور نمایندگان» به صورت رسمی افتتاح و به مدت سه روز ادامه دارد.

در این نمایشگاه هنرمندانی از استان‌های مختلف کشور با لباس‌های محلی به عرضه، معرفی و نمایش هنرهای سنتی و صنایع‌دستی استان‌های خود می‌پردازند.

نمایندگان مجلس در هنگام عبور از این راهرو با حضور در محل غرفه هنرمندان صنایع‌دستی از نزدیک با هنرهای تولیدی آن‌ها آشنا شده و هنرمندان نیز بی‌واسطه حرف‌ها و صحبت‌ها و درخواست‌های خود از نمایندگان مجلس را با آنان در میان می‌گذارند.

همچنین در روز اول نمایشگاه مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز حضور داشت و ضمن گفت و گو با نمایندگان مجلس بر تقویت همکاری‌های دولت و مجلس تاکید کرد.

بازدید ۳۰ نماینده از نمایشگاه 

در روز اول برگزاری این نمایشگاه ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس از آن بازدید کردند و از نزدیک با هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت و گو کردند.
نمایندگان مجلس در بازدید از این نمایشگاه ضمن آشنایی بیشتر با صنایع‌دستی ایرانی و شنیدن صحبت‌های هنرمندان صنایع‌دستی بر حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از صنایع‌دستی تاکید کردند.

نمایشگاه صنایع‌دستی در محل راهروی اصلی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه دایر است./قدس آنلاین

برچسب ها: نمایشگاه صنایع دستی #مجلس شورای اسلامی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صنایع دستی
ارسال نظر
آخرین اخبار