۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۱۷۳۲۴۲
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
کد خبر: ۳۲۶۷۱

وضعیت بازار مناسب نیست/ لزوم تشکیل جلسه غیر علنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با انتقاد از شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی برای اخذ رأی اعتماد تعهداتی را به مجلس شورای اسلامی داده بود، اما امروز وضعیت در بازار مرغ مناسب نیست. کشاورزان یک ماه است که گندم خود را به سیلوها تحویل دادند، اما هنوز پول آن را دریافت نکرده‌اند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازار سرمایه دچار ریزش شده و ارزش پول ملی هم کم شده است، بیان کرد: اگر رویکرد ما قانون اساسی باشد، حتماً باید در قانون‌گذاری نگاه نظارتی حاکم باشد و تکلیف بازار روشن شود. لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: فردا جلسه ما نظارتی خواهد بود و بحث مرتبط با حوزه کشاورزی در دستورکار این جلسه نظارتی قرار دارد./ مهر

برچسب ها: قانون اساسی محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی
ارسال نظر
آخرین اخبار