۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۸۵۵۳۵
یکی از منابع آگاه بازار، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، اطلاعاتی در مورد ترکیب رنگ، ظرفیت حافظه داخلی و همچنین بازه زمانی احتمالی عرضه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر کرد.
کد خبر: ۳۲۷۳۸

ترکیب رنگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یکی از منابع آگاه بازار، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، اطلاعاتی در مورد ترکیب رنگ، ظرفیت حافظه داخلی و همچنین بازه زمانی احتمالی عرضه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر کرد. براساس اطلاعات ارائه‌شده، به نظر می‌رسد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ احتمالاً در سه ترکیب رنگ مشکی، کرم و آبی یخی به بازار عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایت بهره ببرد.

گفتنی است به نظر می‌رسد گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ در ترکیب رنگ گرافیتی، کرم، اسطوخودوس و نعنایی عرضه خواهد شد. این دستگاه از حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. این منبع آگاه می‌گوید سامسونگ هنوز تاریخ عرضه این دو گوشی تاشو جدید را مشخص نکرده است، اما انتظار می‌رود زمانی بین ۱۲ تا ۱۸ آگوست (‌بین ۲۱ تا ۲۷ مردادماه) باشد. دورترین زمان ممکن نیز احتمالاً ۲۲ آگوست یا ۳۱ مردادماه خواهد بود.

پیشتر گفته شده بود که گوشی‌های جدید اوایل مردادماه عرضه می‌شوند و اطلاعاتی نیز در مورد مشخصات این دو گوشی هوشمند منتشر شده است. به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۵ از نمایشگر ۷.۶ اینچی داینامیک امولد بهره خواهد برد و در پنل پشتی آن نیز نمایشگر ۶.۲ اینچی قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه آن خواهند بود. گلکسی زد فولد ۵ احتمالاً از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد./خبرآنلاین

 

برچسب ها: گوشی تاشو گوشی هوشمند فناوری نوین سامسونگ
ارسال نظر
آخرین اخبار