۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۱۷۳۵۹۳
مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی مطرح کرد؛
مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با اشاره به اینکه معماری و هنرهای تجسمی در هویت‌بخشی به جامعه،‌ نقش اساسی و بی‌بدیل دارد،گفت: ایجاد فضاهای هنری پایدار در شهر زمینه ساز خودباوری در جوانان و اتکا به فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۷۵۲

نقش اساسی هنرهای تجسمی در هویت‌بخشی به جامعه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر سید محمد ناظم رضوی در حاشیه بازدید از پروژه تندیسان با اشاره به اینکه هنرهای تجسمی یکی از نیازهای اصلی منظر شهرها و پایداری آن به شمار می آید،گفت:هنرهای تجسمی منجر به بهبود کیفیت بصری منظر شهری می شود.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی مطرح کرد: شهر تندیسان، مجموعه ای فرهنگی و هنری در خدمت اقشار مختلف مردم تهران که با بستر سازی فعالیت های مجسمه سازی سعی در رشد و خلاقیت مردم به ویژه جوانان دارد و مکانی برای آموزش، تولید ، تکثیر، نمایش و عرضه هنرهای تزیینی- تجسمی خاصه تندیس گری است. هدف از اجرای این طرح ایجاد فضای هنری پایدار در راستای فراهم آوردن زمینه خودباروی در جوانان است.

وی ادامه داد: شهر تندیسان یکی از پروژه های شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران است که جنب بوستان جوانمردان بین بزرگراه شهید حکیم وشهید همت قرار دارد.

رضوی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به عنوان شرکت تخصصی نقش به سزایی در تحقق توسعه پایدار فرهنگی اجتماعی مبتنی بر شاخص های هویت بخشی در پایتخت دارد،گفت:بررسی کمبودها و نیازهای شهر در زمینه فضاهای فرهنگی بخشی از رسالت های این شرکت به شمار می آید و یکی از مهمترین سیاست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی لحاظ کردن ریتم هماهنگ در گسترش فضاهای فرهنگی در تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است./  شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران

برچسب ها: هنرهای تجسمی
ارسال نظر
آخرین اخبار