۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۱۲۷۸۶۴
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
کد خبر: ۳۲۷۸۷

انتصابات جدید در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر رضوی زاده رئیس پژوهشگاه، طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات و مشاور رئیس پژوهشگاه در حوزه هوش مصنوعی را منصوب کرد.

بر اساس این خبر در احکام صادره، دکتر علیرضا یاری به مدت دو سال به عنوان "معاون پژوهشی پژوهشگاه"، دکتر علی محمد منتظری به عنوان "سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی پژوهشگاه"، دکتر احسان آریانیان به مدت دو سال به عنوان "رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات" و دکتر محمد شهرام معین بعنوان "مشاور رئیس پژوهشگاه در حوزه هوش مصنوعی"منصوب شدند.

همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیران و معاونان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ضمن قدردانی و تشکر از زحمات دکتر فرنقی زاده به عنوان معاون سابق پشتیبانی و منابع انسانی اظهار کرد: امیدوارم دکتر منتظری با توجه به تجربه‌های فراوانی که در جایگاه‌های متعدد در سازمان‌های مختلف داشته است بتواند به بهبود وضعیت نیروی انسانی و فرایند کاری کارکنان در پژوهشگاه کمک شایانی کند.

دکتر رضوی زاده در ادامه ضمن تقدیر از زحمات دکتر معین مدیر سابق مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی، با اشاره به تغییرات به وجود آمده در پژوهشگاه، اظهار کرد: در حال حاضر پژوهشگاه ICT به عنوان متولی اصلی هوش مصنوعی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است و این به معنای این است که تمام بخش‌های پژوهشی پژوهشگاه باید تمرکز بیشتری بر روی این موضوع داشته باشند.

گفتنی است در پایان جلسه تودیع و معارفه مدیران و معاونان جدید پژوهشگاه، توسط دکتر رضوی زاده از معاون سابق پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و رئیس مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی تقدیر به عمل آمد./مهر

برچسب ها: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حکم انتصاب هوش مصنوعی انتصابات
ارسال نظر
آخرین اخبار