۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید: ۱۴۲۷۰۲
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هر چه سریعتر در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۳۲۸۰۲

پذیرفته شدگان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه ثبت‌نام کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،  رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هر چه سریعتر در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کنند. مهران سالاریه با اشاره به این که در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو ۱۹ هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند، گفت: برای این متقاضیان که محصولاتشان را از شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند، از سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیان باید با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام کنند.
 
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده اظهار داشت: این دسته از متقاضیان همچنین باید از لیست مراکز اسقاط، مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود را مشخص و سپس نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند./فارس

 

 

برچسب ها: خودرو فرسوده اسقاط خودرو نوسازی ناوگان شرکت سایپا مدیران خودرو
ارسال نظر
آخرین اخبار