۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۱۶۵۵
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کانون‌های بازنشستگی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۴۴

 پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به ۳۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی + شرایط دریافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید مرتضی حسینی؛ معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگویی درباره پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: میزان این وام در سال ۱۴۰۰‌، ۷ میلیون تومان بود که در سال گذشته به ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش مجدد رقم وام قرض الحسنه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: این مبلغ امسال به ۲۰ میلیون تومان رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی درباره نحوه ثبت‌نام و پرداخت این وام افزود: بازنشستگان می‌توانند از طریق کانون‌های بازنشستگی درخواست خود را برای دریافت وام ثبت‌نام کنند.

حسینی اضافه کرد: بازنشستگان باید به کانون‌های بازنشستگی استان‌ها و شهرستان‌ها مراجعه و پس از ارائه مدارک منتظر دریافت وام باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری پرداخت وام قرض الحسنه به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: احتمال دارد تا پایان سال این تعداد به ۵۰۰ هزار نفر برسد./تسنیم



 

 

برچسب ها: وام بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی کانون بازنشستگان وام قرض الحسنه
ارسال نظر
آخرین اخبار