۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۸۰۳۳۸
فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق پست‌های مخابراتی خبرداد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت معترف شد.
کد خبر: ۳۲۸۶۴

کشف ۲۰۰ فقره سرقت پست مخابراتی در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت پست‌های مخابراتی در محدوده شهرستان ری در هفته‌های اخیر پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱ قرار گرفت. در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز در ساعات ابتدایی صبح و در فرصتی مناسب اقدام به قطع کابل‌ها و پست‌های مخابراتی کرده و آنان را به سرقت برده است.

وی افزود: مأموران کلانتری شهرری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم، در نهایت در سوم مرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند. بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم در محدوده اتوبان آوینی مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت پست‌های مخابراتی در جنوب تهران و شهرستان ری تصریح کرد: پس از انجام اقدامات تخصصی ۲ مالخر وی شناسایی و در دو عملیات همزمان و جداگانه دستگیر شدند و هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./مهر

برچسب ها: سرقت شهرری محمد قاسم طرهانی تجهیزات مخابراتی سیم و کابل
ارسال نظر
آخرین اخبار