۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۹۳۹۶۹
طرح تسهیلاتی «مروارید» بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۸۹۱

 

طرح تسهیلاتی «مروارید» در بانک ملی ایران رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل 6 ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود. 

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر 10 میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند./ایلنا

 

برچسب ها: بانک ملی ایران #تسهیلات بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار