۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۶۴۴۹۶
پس از آخرین اظهارات وزیر ارشاد درباره مصوبه اخیر شبکه نمایش خانگی و بیان توضیحاتی درباره ابهامات و تاخیر در ابلاغ این مصوبه، رئیس سازمان صداوسیما از ابلاغ مصوبه تثبیت جایگاه نظارتی صداوسیما بر نمایش خانگی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۵۲
ابلاغ مصوبه نظارت صدا و سیما بر نمایش‌خانگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، خبری از پیام پیمان جبلی رئیس صداوسیما درباره ابلاغ جایگاه نظارتی صداوسیما بر نمایش‌خانگی توسط رئیس‌جمهور در فضای‌مجازی مطرح شد. 

پیگیری از رئیس صداوسیما به این نوشته رسید: «به گفته دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه این شورا در خصوص تثبیت نظارت صدا و سیما بر نمایش خانگی توسط ریاست محترم جمهوری ابلاغ شد».

پیشتر محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در اظهارنظری در پاسخ به اینکه شنیده می‌شود ریاست جمهوری ابلاغ مصوبه را به جلب نظر ذی‌نفعان و اهالی فیلم و سریال موکول کرده است، این چنین اظهار کرده بود: «این یک روند طبیعی است و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی روالی را برای بررسی مسیر با حوزه‌های مختلف دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد همچنان که وزیر ارشاد اخیراً اشاره کرده‌اند جلب نظر ذی‌نفعان تقریباً انجام شده و با بسیاری از گروه‌ها جلسه گذاشته شده است و اکنون در حال جمع‌بندی‌اند. کارگروه هم کار خود را در شورای عالی شروع کرده تا بتوانند زودتر در این‌باره به جمع بندی برسند./تسنیم

 

برچسب ها: رئیس صدا و سیما پیمان جبلی ساترا رسانه ملی شبکه نمایش خانگی
ارسال نظر
آخرین اخبار