۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۲۲۳۶
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدارهایی که با همتا و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، درباره موضوعات سیاسی، اقتصادی و مسائل مرزی و گردشگری گفتگو می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۰۵۱

با مقامات پاکستان درباره سه موضوع گفتگو خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به پاکستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف این سفر، اظهار داشت: این سفر به دعوت بوتو، وزیر امور خارجه کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی پاکستان انجام می‌شود.

وزیر امور خارجه افزود: از دو روز پیش تیم‌های اقتصادی دو کشور گفتگوهای خود را در اسلام آباد آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: در دیدارهایی که با همتا و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی و مسائل مرزی و گردشگری گفتگو خواهیم داشت.

وزیر امور خارجه گفت: با توجه به تنوع موضوعاتی که در روابط دو کشور وجود دارد و مشترکات فراوانی که بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان شاهد هستیم، فصل جدیدی از مناسبات دو کشور را در دولت جدید آقای رئیسی و نخست وزیر پاکستان طی دیداری که در منطقه مرزی مند پیشین داشتند، پایه گذاری کردند.

امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: در عین حال بنا به دعوت مقامات عالی رتبه پاکستان در جریان این سفر، در خصوص زمان سفر حجت‌الاسلام رئیسی در آینده ممکن گفتگو و توافق خواهیم کرد./ مهر

برچسب ها: حسین امیر عبداللهیان‌ امور خارجه پاکستان
ارسال نظر
آخرین اخبار